عصباني‌ترين فتح‌الله‌زاده سال!!
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش سايت باشگاه شهدای قلعه کعبی; مديرعامل باشگاه استقلال را تا به حال اين قدر عصباني نديده بوديم. او در گفتگوي امروزش رويانيان را مثل روزهاي گذشته و اين بار تندتر از هميشه خطاب قرار داده و البته گناه بي‌پولي استقلال را هم به گردن حسين فرزامي انداخته و حسابي به اين عضو هيات‌مديره تاخته است. گزيده‌اي از گفتگوي فتح‌الله‌زاده را به نقل از فارس پيش رو داريد.   فرزامي فقط پول توجيبي مي‌گيرد! اوضاع استقلال خیلی خوب نیست چون دوستان به تعهداتی که داده بودند عمل نکردند و ما را دچار مشکل کردند. در تاریخ 1/12/90 در جلسه هیئت مدیره مصوب شد که فرزامی ریاست کمیته اقتصادی باشگاه را برعهده بگیرد. در این جلسه فرزامی خواست وظیفه جذب اسپانسر و تبلیغ روی پیراهن به عهده او باشد ولی متاسفانه اکنون با گستاخی تمام اعلام کرده که وظیفه هیئت مدیره پول آوردن به باشگاه نیست. فرزامی نمی‌داند که در تمام دنیا هیئت مدیره و مدیرعامل با هم پولسازی می‌کنند و فقط این مسئله وظیفه مدیرعامل نیست. سؤال من از آقای فرزامی این است پس او برای چه چیزی عضو هیئت مدیره استقلال شده است؟ او فقط برای این عضو هیئت مدیره استقلال بود که تمام سفرها را با تیم بیاید، پول توجیبی‌اش را بگیرد و برای خودش ویزای شنگن اروپا را بگیرد و همه این کارها را هم به نام استقلال انجام دهد. آقای فرزامی! به غیر از این کارها آیا کار دیگری برای استقلال انجام داده‌ای؟ رسولي‌نژاد هم دنبال اسپانسر مي‌گردد من هم مثل شیر جنگیدم. شیر باید اسپانسر بگیرد. مگر سال‌های گذشته خودم این کار را نمی‌کردم؟ این توانایی را داشتم اما شما آقای فرزامی این وظیفه را از من سلب کردید و گفتید من برای باشگاه اسپانسر می‌گیرم. اگر قرار بود فقط مسئولیت پول آوردن به عهده مدیرعامل باشد چه نیازی به این بود که هیئت مدیره تشکیل شود؟ من که سال گذشته به تنهایی این کار را انجام دادم و یک تیم کهکشانی بستم. اتفاقا رسولی‌نژاد هم وقتی دید که این آقا کم‌کاری کرده و از وظایفش طفره رفته 15 روز است که مثل من به دنبال اسپانسر برای تیم می‌گردد. من واقعا متاسفم و تمام اتفاقاتی که فرزامی سرمان آورده را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم تا او بداند کم کاری کردن در یک نهاد دولتی چه تبعاتی دارد. من متاسفم که آقای فرزامی رپورتاژ آگهی چاپ می‌کند و باشگاه استقلال را به سخره می‌گیرد. آقای فرزامی نگذار دهانم بیشتر از این باز شود و توصیه می‌کنم سر جایت بنشینی. دهنوي رفت، اما مشكلي نيست وزارت ورزش هنوز بودجه‌اش مشخص نشده و آنها حتی به پرسپولیس هم پولی نداده‌اند. رویانیان جاهایی را سراغ دارد که می‌تواند از آنها درآمد‌زایی کند. رفتن دهنوي به تراكتورسازي اشکالی ندارد. قرار بود روز گذشته به او چکی بدهیم ولی او چهارشنبه به تراکتور‌سازی رفت. من سال گذشته تیم را به تنهایی کهکشانی بستم و امسال هم قدرت ما خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. هواداران نگران نباشند، ما تیم را به بهترین شکل ممکن بسته‌ایم. قلعه‌نویی نام 6 نفر را به ما داده بود و ما هم از آن لیست 5 نفر را جذب کردیم. براي آندو جانشين خارجي پيدا مي‌كنيم رفتن آندو به ما ضربه زد اما این حق تیموریان بود که تیمش را انتخاب کند. من از او راضی هستم. این عرضه مدیرعامل است که یک جانشین خوب برای تیموریان پیدا کند. من هم به هواداران می‌گویم عجله نکنند و به من هم فشار نیاورند. یک هافبک قهار خارجی را جایگزین تیموریان می‌کنم. ما با اقتدار هستیم، بی‌پول هم نیستیم فقط سرازیر شدن پول به باشگاه عقب افتاده که آن هم به دلیل بی‌تدبیری فرزامی بوده است. من فقط این را می‌گویم که چون تیموریان بازیکن بزرگی بود این مسئولیت را می‌پذیرم که به جای او یک بازیکن بزرگ بیاورم. به زودی با بازیکن پرتغالی‌ که در تست پزشکی شرکت کرده نیز قرارداد امضا می‌کنیم. پژمان و رحمتي مي‌مانند تا روزی که به رحمتی قول داده‌ایم به تعهدات‌مان عمل کنیم، این اتفاق خواهد افتاد. ما بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا را داریم و هیچ کس را جای او نمی‌آوریم. پژمان منتظری هم به خاطر استقلال و علاقه‌ای که به این تیم دارد یک پیشنهاد خوب را رد کرده و مطمئن باشید رحمتی و منتظری فصل بعد با استقلال هستند. رويانيان فعلا جولان بدهد تا بعد آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری‌اش حرف‌هایی می‌زند و به ما توهین می‌کند. من فعلا چیزی نمی‌گویم اما برای این کسی فکر نکند از او ترسیده‌ام می‌گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می‌دهم. فعلا او با پول‌های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می‌شمارند و مثل او بی‌جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.


:: بازدید از این مطلب : 258
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: